lätta på trycket? mjaa..

Jag har så mycket jag vill skriva, men jag vet inte vart jag ska börja och jag orkar inte heller börja..
kollat igenom lite bilder, ojoj vad minnen. Jag saknar mig&fixie faktiskt, vi gjorde det som ingen skulle få göra,  nej härlig häst. men jag har ju min ponnyhäst, han tycker jag också om ju :*

målar naglarna under tiden jag skriver lite å, solat har jag ju också gjort. men dock lite för länge denna.. igen! kräfta.
ligger en söthund i min säng och mojjar, och det slutar aldrig snöa heller, deprimerande som fan!
och jag längtar tills jag får ha mina fina nya skor :)
nu har jag inte så mycket mer att säga, förutom.
kan man sluta älska någon man en gång älskat?

Kommentarer
Postat av: kingen

lyxen med eget solarium! but take it easy

2009-03-23 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0