Korfu?

Hejsan, kanske man ska blogga när man ändå sitter här och har tråkigt.
Ligger en apollo katalog i mitt knä, ser ut att bli grekland i sommar, och förhoppningsvis hänger my best friend också med. verkligen förhoppningsvis!

Det är skönt med helg iallafall, fast dock har jag inga planer för ikväll och inget verkar gå som jag vill heller!
Igår blev det festande med erica,johanna och martina. en konstig kväll, som var lite upp&ner, men den lång bilturen "hem" var ju roligaste iallafall. skratt och slagsmål. Imorse var det träning, inte pepp alls! brukar gå åt helvete att träna en sån där, dagen efter. men det gick as bra. och det var en riktigt bra träning :) sen blev det till kupolen och äta med kajsa, till stallet och rida med erica. möte två lösa shettisar, haha skit fula ! och ja, sen har jag bara slappat, ska ner och duscha av mig lite kanske. så får vi se vad som händer sen. yesyes! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0