jag hatar att vänta

hela dagen har varit en väntan känns det som.
väntan på att en seg kjell skulle skjutsa mig till jobbet, stressad som jag var.
väntan på buss från maxi, väntan på buss från stan. tidsfördriv blev akademi bokh.
väntan på att få åka till dramboi sen, och ännu värre väntan på att få skjuts av segaste
kjell hem, bara en halvtimme sen. vad väntar jag på nu tro?
jo jag väntar faktiskt på mat. men den blir väl äcklig som vanligt när man har en kock som ska göra allt konstigt.

och jag väntar faktiskt på att mina motgångar ska försvinna för ett tag. dessa små irriterande motgångar gör mig galen, men jag blir inte förvånad att inget funkar heller. eller vad säger du kajsa? blir du förvånad?
sugen på att hoppa med dramboi.. ska det bli älvdalen :o åhnej jag vet inte..

och min kväll ska jag försöka spendera någon annanstans än här iaf. kjell har gubbkväll.
BOOOOOOORING

matchen imorgon blev inställd. motgång ;) så ja, vad ska jag göra imorgon nu när jag inte fick plats i hoppgruppen heller, motgång igen. jag får plugga. wiie. nej ska nog duscha.. och göra mig iordning. vet faktiskt inte vad som händer ikväll. det återstår att se :*

Kommentarer
Postat av: ida

var med mig på söndag! (:

2009-03-28 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0