Auschwitz

hoj i solskenet!

Sitter i skolan, har dagens sista lektion och slutar om 25 minuter, skönt.
Jag försöker komma på något intressant att skriva om från andra världskriget, men vad?
Auschwitz kanske, men det blir nog allt för många som skriver om det i klassen, tråkigt. Förslag tack ?

vädret är underbart och skinnjackn äntligen på :) 
jag saknar dramboi väldigt mycket idag, och jag borde fan rida men johanna har ju honom och jag har egentligen träning, men den blir inte eftersom jag har halsont idag också.. tråkigt men sant, kanske ska lösa så jag får komma till stallet. behöver vara med min häst lite. Det återstår att se hur det blir med den saken.

men vi kan väl dra en slutsats allihopa, våren är typ ganska snart här, eller är den här? L I K E !

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0