ännu en underbar tisdag

fast denna var bättre än dom brukar vara, hade bara en lektion :)
Idrott, det roligaste som finns också, blev badminton och innebandy. gillart !
svettig for jag hem och duscha sen vidare mot kupolen, träffa på erica,martina&lillerik. kikade lite på bikinisar, finns väl några helt okej. hungrig som jag blev så gick jag till min mamma för att äta lite mat. smakade bra :) gick tillbaka till kupolen och chilla lite med fix&amanda sen åkte jag och mamma till granngården, blev havre och ett schabrak. intressant jag vet. kom nyligen hem från fysträning, ovanligt soft träning så det var skönt :*  hungrig är jag nu, det är halv åtta hos mig på tv. jag är väldigt sugen på att bli bjuden på mat känner jag. jag får orka göra mig något kanske.

det har varit fint väder idag, men för kallt. snöjäveln ska bort nu tycker jag, det närmar sig ju förfan april :o
men det kommer väl, jag vill ha pengar. jag får pengar imorgon :) imorgon ska jag till tandläkaren i borlänge.. jag gillar inte min tandläkare, hon är inte så snäll, men hon är väl jävligt nöjd nu när jag satt in skroten!

jag var inte ens sugen på att skriva ett blogginlägg, men blev ju bra tidsfördriv. jag väntar på att den rätte för rosing ska börja på apparaten. ska bli mojjs att krypa ner i sängen, och en sak till. jag är inte beroende av dig längre :)

jag tänkte bjuda på en bild också.
fotografen känner jag inte längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

i wish you would still know me. and i miss u the most.









anteckna tårögd

2009-03-24 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0