sverige-danmark 0-1

heja.. sverige förlora, menmen!
vaknade i tid idag om man jämför med alla andra idioter som festade igår, jag var väl en av de få som var uppe kring 06.00. wiiie, lyx mig va? de första timmarna på jobbet var åt helvete. tanken av spya i frysboxarna kändes som om det var en grej som verkligen iiinte fick ske. efter frukosten blev jag piggare och timmarna gick fort, skönt.. Louise&Malin hade ponny ridning på parkeringen, så var förbi där ett tag snackade lite skit. regnet kom och for hem genom blöt såklart. mamma tog med mig till kupolen, då får hon skylla sig själv att hon blev några hundra lappar fattigare för jag behövde lite saker tyckte jag och min mamma är snäll och bidrog med allt ;) hem och red en sv'ng, rolig ridtur med pigg h'st och nu vet jag inte vad som hande, kan inte skriva [ ' ; , ja de sista bostaverna i alfabetet. vad har jag lyckats med nu, vet nan hur jag far tillbaka fragetecken fragetecken. gick inte skriva det heller tydligen. blev chill kvall iaf, orkade inte falukalaset alltsa.. nej fyfan! och imorgon blir det hast hela dagen skulle jag tro, efter en valfortjant sovmorgon! nej nu ska jag fara till soffan dar mamma och kajsa ligger och myser.
ey! kvallen igar var rolig faktiskt, battre an vad den hade varit nykter, hemma..
och grattis alla fucking studenter, avundsjuk som fan! men ni har inget mer sommarlov. det har jag, haha suck! det blir nog bra de dar att fa langta satan till sin student. s3rb kommer vara the shit assa! gladgubbe. haha nej men fiiifan for tangentbordet nu alltsa. byebye hjarta
eftersom jag ar sa aktiv med bilder sa blir det en ikvall to!
pussinussi

Kommentarer
Postat av: ida

tryck på knappen nere på start fältet där det står "ENG" och tryck i svenska i stället.

SOPA!

2009-06-07 @ 09:09:52
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: josephine

den hade jag tyvärr inte i, stod sv ;) SOPA

2009-06-07 @ 11:51:46
Postat av: ida

SOPA !

2009-06-11 @ 13:28:54
URL: http://gezelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0