stekstekstek

sveriges väder bjuder inte direkt på några stektimmar omdagen, men tur som jag har så står det ju ett solarium i källaren som är villig att bjuda på lite stek. nyss solat lite, riktigt skönt. sov länge idag, alldeles för länge faktiskt. sen tog jag&kajsa oss en tur på våra pigga och lagomt jobbiga hästar som säkert var lyckliga över att det inte regnade och ville mer än gärna köra järnet längs grusvägarna. klockan är redan kvart över sex, jag vet inte riktigt vad som kommer att hända ikväll.. det är ju lördagkväll och man borde hitta på något men jadu, vad det vet jag inte. i värsta fall kommer det sluta som alltför många gånger tidigare, jag&kajsa liggandes på rygg bredvid varandra i min säng, popcorn skål mellan och en film på datorskärmen. men sugen på att göra något faktiskt, kunde dock fått varit finare väder. Sugen på att köpa en kamera också, köpte ju en mobil här för någon dag sen, och kommit på att en kamera behöver jag också. blir nog så :) och just nu längtar jag mer än allt annat till bulgarien, blondinerna kom ju hem från turkiet igår, herrejösses det var brunt alltså. och sett härliga bilder från deras semester! så nu längtar jag alltså, det kommer bli så roligt. kajsa,malin,rasmus,hampus,fredrik,mor&kjellegubben och jag förståss i en fet lägenhet i bulgarien, det kan inte bli annat än ett riktigt äventyr. dock bara en månad kvar, vi har några veckor kvar att längta lite. men vafan det kommer nog att gå ganska fort, p&l kallar ju redan nästa veckan, strax därpå dalecarlia så det är bara låta det rulla på så är vi där snart. 

just ja, midsommar igår, trevligt faktiskt. vädret var inte det bästa såklart men vi slapp regn iallafall. börjades chilla hos santa i skräddarbacken, sen vidare på långsjön trodde jag malin och kajsa, men icke,. gustafs stog det på nästan hållplats så jag och kajsa vände vid coop och for till stan, där elin höll hus med sina vänner. blev chill med mycket skratt. 
kanske kommer bilder sen, who knows?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0