sous balls

Upprörd det verkar inte gå så bra för min blogg, fältet är fortfarande borta. undra om jag ska göra en ny? Jag och kajsa åt lite gottis och myste framför tvn, sen for vi och kikade på lite beach handboll, såg bara buffligt och jobbigt ut. men det var trevligt, käraste carro fanns på plats också. En sak till, gillar verkligen inte alls att åka moped bakom kajsa, vi höll bara på att slira omkull och bli påkörda idag. men det är väl lugnt.. Är lite smått hungrig och väntar in kajsa, om hon inte tänker dra till haganäs förståss;) hihi! lite smått upprörd känner jag mig, men det gör inget. Onödigt att ödlsa energi på den saken känner jag. Imorgon, pepp! pusssss

Kommentarer
Postat av: Elin

maila blogg.se eller försök uppdatera sidan. Men det går ju att skriva utan de där fältet ju ;)

2009-06-13 @ 20:31:19
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Postat av: josephine

ja, men jag vill ha fäääältet.

2009-06-13 @ 20:32:42
Postat av: Elin

men tryck f5 tills det kommer :P eller prova öppna de i ett annat internet, du sitter väl på IE? prova mozilla.

2009-06-13 @ 20:35:43
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Postat av: kajsa

ja, det är väl lugnt :)

2009-06-14 @ 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0