sommarvärmen välkommnas.

med en veckas jobb, men det kunde varit värre. värst hade varit om det varit kanon väder alla tre veckor men så otur hade jag inte :) iallafall så blev kvällen igår mysig! ida,kajsa, moa och jag förståss fot till tunaåstrand för lite fiske och fika tänkte vi, dock hade vi ingen mask och pommes funkade inte så blev inte så mycket fiske, mest bara chill och mys på bryggan med lite gottis. hard work today, nej var ganska lugnt så gick fint. blev inlåst på toaletten också, kom inte ut för att handtaget trilla av. men tur som var så hade jag mobiltelefonen med mig in dit så ringde och fick lite hjälp. hih. nu sitter jag och väntar på att moa ska ringa så vi kan åka och hämta ut mina band och köpa ipren, har ont. så blir ingen träning idag men imorgon så ska det nog bli. jaja, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0