skriver en rad eller kanske fler

Hej
jobbat och slitit idag, for sedan till stallet och tog mig en baris tur på dram med sara&fixie, det var mysigt! äntligen lite sol, men dock inte mycket till värme men men det är ju iaf bättre än regn. sedan så skyndade jag mig ner på fotbollsträning, länge sen jag lekte med en boll kände jag :o det var roligt iallafall och ja, dom nya skorna får funka. men mina andra är ändå bäst, dock sönder.. haha jaja nog om fotbollsskor. Kom hem och åkte vidare mot kvantum med mamma fellenius, jag vet inte hur det stavas längre ?! felenius, fellenius? Nej jag vet inte.. haha. Sen åkte jag till ponnyn, hon är så fin <3 myste lite med dom och gav dom gottis :) och nu sitter jag här. väntar på att bästa ska komma och kika film med mig, så ska slänga mig ner i duschen så hon slipper mysa med en lök.. det ska tydligen bli kalas väder under p&l!!! Fan vad jag hoppas att det är sant, man vet ju faktiskt hur det låter på väderleksrapporten. det kan lika gärna stämma som inte, men det skulle vara underbart om det blev så.

vågar jag?


Kommentarer
Postat av: ida

söt bild! (:

vågar ?

2009-06-16 @ 22:27:02
URL: http://gezelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bässsssssssssta

2009-06-16 @ 23:56:20
Postat av: Elin

vad vågar du :D

2009-06-17 @ 20:26:04
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0