peace&love

det har fan bara börjat, blir lugna dagar för mig som jobbar fram tills torsdag dåå! bandet på, allt snart klappat och klart, och jag är pepp som fan. det kommer bli riktigt roligt! jag är på bra humör och längtar mer än allt annat till bulgarien.. :) mot kvällen traskade jag&kajsa ner med hästarna i ån och myste, eller ja, kajsa&sune kom inte i men jag&dramboi tog oss ner, han plaskade som ett barn. :') en sak till, louise&david har flyttat till huset nu och jag gillar. trevligt att ha nära och kära nära :) snart lägg dags. puss
förresten så såg jag tsatziki idag, han i taket lyser stjärnorna. 1 meter i från och nej han är fan inte snygg!

Kommentarer
Postat av: Elin

mhm å ja älskar dig. :)

2009-06-22 @ 23:53:11
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0