matte lena ligger på + :o

JAG ÄR GLAD, ett riktigt happyfaaace!

Matchen gick alldeles utmärkt, vi vann bara med 9-0. Nejdå, inte bara :) hihi vi var jätte duktiga och fan vad solen stekte på alltså, men det var roligt. Var till ponnyn sen, blev en barbacka tur och fick lite sällskap av kajsa&elin, det var mysigt. kajsa och jag gick sedan och myste med kossorna, eller myste. vi försökte, men det var dräggliga vill jag lova, och slukade mer än gärna hela handen med deras sträva tungor om de fick, lite söta.. lite! jag lyckas klara mig från ig i engelska och matte, fatta matten, trodde det VERKLIGEN var kört där. men icke.. lena kan vara snäll hon å :) så jag är jätte glad, jätte jätte jätte glad. och jätteglada josephine måste sova nu så hon orkar jobba imorgon. puss <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Sov gott! <3

2009-06-18 @ 00:35:18
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0