jajemen, upload!

Bloggen har hittat tillbaka, men fältet ovan syns fortfarande inte? Kanske ska det vara så.. ja vad vet jag egentligen.. jobbat igår och idag, kajsa har ochskå fått lite extra jobb så det är skönt att jobba ihop de värsta timmarna under dagarna. Jag längtar efter helg, känns som att det kommer bli en chill helg, gillar. efter jobbet idag for jag och kajsa till stallet och busade på våra hästar, eller dramboi busade med mig. de andra två höll sig i skinnet. Har varit ägare på Dramboi i ett år idag, ett fucking jävla år. I ett år har jag haft en egen häst, roligt som fan :) sen blev det bråttom att fixa och ner för att käka lite glass och träffa gezeliusarna och kika på balen, jises! brudarna från laget var underbart fina! min söta carro var också gudomligt vacker! jag och kajsa köpte med oss lite jordgubbar och grädde hem och kika på uglybetty, mindre bra enligt mig, väldigt bra program enligt kk :) sen har vi myst och kikat film. jag borde sova. och varför jag inte gör det just nu, det vet jag inte. imorgon ska jag rida mina gullisar, mys. dock ska det bli mindre fint väder. minus som fan på det! jaja, nu ska jag kika runt lite mer här och sedan krypa ner.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0