jag förvånar med den snabbis sådär i natten.

Jag är på jätte bra humör, men det är väl inte så konstigt eftersom jag hade en bra söndagskväll igår. Filmkväll med elin, det var mys. och en sak, det är riskabelt att sova med mig.. jag är riktigt bra på att överraska har jag märkt, haha! varsegod elin, det var kärlek i den. hi! somnade väääldigt sent och upp tidigt för jobb idag, elin fick minsann ligga kvar där och mojsa. men timmarna gick fort på jobbet. Nu sitter jag här och bara flinar. trotts att jag är opepp på fotbollsträning och huvudvärken börja komma. tror jag ska lägga mig och sova 45 minuter nu. blev ju inte många timmar inatt, men äh. det var fint!

Kommentarer
Postat av: Oskar

haha vet vad du flinar åt :D hahaha helt sjukt!:D

2009-06-15 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0