halloj

Tjenis.kom nyligen ut ur duschen, har varit häst hela dagen. red först min korv, riktigt dryg var han. pigg och jävligt stark, att han orkar fast han börjar bli så fet ;) sen for jag direkt till min super marion, red till rommeheds banan med carina&mynta, skuttade lite å, blir träning nästa vecka, pepp som fan! hoppas hon är som jag tror hon är, då kommer vi ha något att jobba på, alltid kul :) trivs fint med marion, rolig liten rar ponny.  blir bio med DE TVÅ IDIOTERNA, kajsa&malin. konstigt att jag ens ville gå på bio med dom, haha. när dom är med är det inte långt ifrån att man bli utslängd från biografen. hih! japp imorgon work, laddad. och match, ännu mer laddad. blir kalas :) ska fixa och rasta hundar nu, puss. verkar inte bli någon bild, går inte ladda upp, hela fältet ovan är borta.. knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0