Fredagsmyyys

Haallåååå! Trött efter en veckas arbete, två kvar nu! Idag så blev vi kvar länge på jobbet, skulle städas rejält, riktigt drygt. Sen åkte vi iallafall hem efter en valförtjänt diam glass och tog oss en ridtur, jag red på ponnyn min och kajsa på sin. blev en längre lugn tur och red till rättprisen och handlade lite färdgodis. Träffade fia&sofie i gylle, de fick sig en liten tur på hästryggen. Haha ojoj.. Red vidare, regnade en hel del och våra hästar var lite damp.hih :) For hem genom blöt och duschade, nu sitter jag här och börjar få huvudvärk känner jag, sett på talang. Han som vann var värd det, perfect. Väntar på min bästa vän så ska vi se på film och mysa. Blir mys&gotttttttt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0