(#)

Hejhojkoj. Det är varmt.. YES :D Det gillar vi som fan. Dock jobbar jag ju denna vecka ut, lite tråkigt nu när solen tittar fram jag skulle allt bra gärna vilja steka på förmiddagarna men det skiter sig. har ju solariumet på kvällarna iallafall så kan inte ligga så jätte mycket efter tror jag. Idag har jag umgåtts med louise. Vi har farit runt med david och hans sliskiga vän. målat lite har vi gjort, pysslat lite har vi gjort. mys pys!
ska snart ta och hoppa in i duschen tänkte jag. bjuder på lite bilder!


lousien. haha (y)

igår hade hon dock vurpat, s o p a

jag och marion.. :)

älsklingen fick också vara med, sötnos :)

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Haha, Fyfan! Snygga bilder.Din hest har även rosa grima. :O

2009-06-25 @ 00:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0