det regnar farbror!

Hallå alla som sitter framför datorn just nu bara för att det är sommarlov men för mycket regn för att göra allt det där roliga som man ska göra på lovet. Ja och ordet kukhuvud blev man kallad nyligen, kärt barn har många namn? Annars så är det väl chill, trött som fan. Märks att man inte är van att hålla igång hela dagarna, i skolan sitter man bara på en stol och använder huvudet, det gör man verkligen inte på en restaurang. Nej sliten är rätta ordet! Ska ner och mocka ur drambois box nu ska vi kan skura stallet i helgen, förhoppningsvis blir det om målat i sommar också, färg är inhandlad iallafall´. nu ska vi bara se till att det blir något av den saken också :) Johanna har min vackra idag så blir bara en kort sväng ner till stallet, sen hem och vila lite. Fotbollsträning ikväll, mindre pepp! trasiga skor, vilket innebär att jag måste använda dom nya som är lite trånga än och inte töjt ut sig, och inte badat med dom än heller. Så ajjj vad ont jag kommer ha i fötterna efter denna träning och hej knölar. jag hatar er! hoppas det går att operera. Nej, ska sätta på mopeden och brumma ner till havremopeden. gårdagen förresten! Den spenderades på biografen, igen.. Men det var värt det som fan faktiskt! Jag,kajsa,malin&alec tittade på baksmälla eller baksmällan? ääh what ever. Riktigt rolig film, jag skrattade mig igenom hela filmen. Att se den är ett MÅSTE! riktigt trevlig kväll.. For hem sedan och försökte sova, det sket sig då jag somnade några timmar igår eftermiddag när jag och kajsa såg på i taket lyser stjärnorna.. Och fick nu ett sms om att träningen var inställd, jaha.. vad ska jag hitta på sen då? det verkar bli chill då.. kanske ska man kika in hos någon vän? Vi får se:)

Kommentarer
Postat av: hannah

sv: du saknar oss mer än lite väl (a)

hihi!

2009-06-11 @ 16:29:16
URL: http://antagligen-enfredborg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0