ååherrejesusifadernsnamn

bruuuuum
matchen gick piss, men vad gör det när man glömt det redan och man längtar efter dalecarlia? ingenting. iallafall så tänkte jag åka ner till p&l men jag orkade inte så drog med mig moster ut på moppe tur, hon grät nästan bakom. hon suger verkligen, ner till dramboi och gav hästarna lite gottis, mitt finger åkte med. tack dramboi :*  louise kom upp på den där lilla galna crossen hon åkte på igår och hämta mig, vi for ut i skogen på alla grusvägar i skräddarbacken.. ja om det nu ens tillhör skräddarbacken! letade david och lennart, hittade dom dock ej. lost som vi var så hittade vi ut iallafall, hamnade i repbäcken typ, båtsta. och nu sitter jag här och ska lägga mig, just nu på ganska bra humör. om jag inte funderar så mycket.. ska försöka undvika att göra det också. hänta extra ligger på kudden och väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0