mannen i mitt liv

jag saknar dramboi, jag kommer inte ens ihåg när jag red honom sist. mina anledningar är att det var mycket och nu när jag äntligen skulle få en vecka med rida så sket knät sig sen åker jag bort två veckor. men johanna håller igång honom iallafall. var ner och pussade på honom idag, ååh söten! funderar faktiskt på om jag ska klänga mig upp på honom någon dag här framöver. funderat över fotbollen har jag också gjort, det kanske är slut med den nu. jag är 17 år, har en knäskada som jag gör värre och värre hela tiden. jag har om jag har tur 80 år kvar av mitt liv och jag har redan problem. hur ska mina knän orka? det bästa är nog att lägga av..men det är fan det värsta också. vi får se hur länge jag bli borta nu, och blir det inge mer har jag iallafall avslutat det väldigt bra. Spöat forssa&kvarnsveden, äntligen vunnit en final i dc mot järla och fått priset för den mest betydelse fulla personen i laget under tuneringen, det kan egentligen inte bli bättre ju? men svårt. norge behöver jag inte ens ta med fotbollsskor till,men jag gör det ändå. det känns bäst! kanske kan vi hoppas på ett mirakel. nu ska jag och mina vänner se på film, puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

svåra grejer att bestämma.. man vill ju köra på så länge de går, men då kanske de slutar med rullstol eller nåt man vet ju inte :S man måste sluta nån gång, INNAN det värsta händer. men only you can decide ;) puss å graaatttiss du är värdefullast

2009-07-13 @ 00:02:40
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0