fuck rubriker

hej!
jag är irriterad, antaligen för att jag är trött. men annars så har det varit en ganska bra dag, blev kupolen med kajsa, mamma och moster. köpte lite grejer, en klänning och ett linne iallafall sedan lite små saker, dock råkade mina grejer hamna i gävle så dom missar bullen. fan vad irriterande, men i övrigt så gillar jag mitt nya nagellack, jag gillar att sverige lyckas snott lite sol. mmmmm och jag gillar att imorgon natt börjar vår resa mot bulgarien!! ska packa massa imorgon, norge väskan ska å göras klar så.

just ja, jag och kajsa red hem hästarna hit och duschade och gjorde dom fina. dramboi var duktig, han stod snällt lös när jag spolade honom. så rena och fina blev dom, å det gillas att ha dom på gården. grannarna glodde som aldrig förr! laddat hem en film som verkar rolig, så ska krypa ner snart och kika..

dagens; bilder på våra vackra!

sommarmage :')

sune rensar gräs mellan plankorna. ;)

snyggponnyn och söthästen  :)

Kommentarer
Postat av: Elin

haha söta :D smart att rida hem dom :D

2009-07-18 @ 01:10:03
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0