det är fan inte långt kvar nu alltså

halloj, sitter här ny duschad och väntar på att få spela lite kubb med folket. kom ganska nyss hem från stallet, red en sväng barbacka. gick mindre bra med knät eftersom jag glömde bandaget, så ont nu... menmen det är så roligt att rida igen! friserade dramboi också ju, kommer lite bilder. nu när jag varit borta från honom ett tag och träffar honom igen så märker jag verkligen hur mycket jag tycker om min nöt. han är så gooooo!


före.

efter. han ser inte ut som fluff nu iallafall, sötnosen!

haha nya flughuvan, dock hade han av sig den.. :o

nyaaaaaa;)

Kommentarer
Postat av: Elin

riktigt snygg färg ju! :D

2009-07-16 @ 23:47:08
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0