vilken röra mina vänner!

jaa.. ni får ursäkta mina icke matchande färger i bloggen, jag och kajsa har lekt lite med koderna.. det var inte lätt och inte blev det bra heller. men det fixar jag någon dag :)

gårdagen var ju lite upp och ner, humöret iaf. blev en jätte mysig lördagkvälls promenad med kajsa och två bögjyckar. Vi gick långt och halkrisken var stor, väldigt stor. Kajsa halkade omkull hela tre gånger!! Jises vad jag skratta åt den damen :) sen blev det hem, blöt som man var. elin kom, kajsa kom och allt blev hur bra som helst. Film, gottis, mys och världens goaste brudar, man kan säga att kvällen blev bra  :) snöbollskrig hade jag och min kajsa i natten också, haha fyfan. roligt ju! sen gick jag och elin hem hit igen och satte på en skräckis, barnhemmet. okej, den var lite otäckt och jag hoppade till ganska mycket men elin var värre ;) upp i tid, for runt lite. mer snöbollskrig med kajsi sen hem för att göra sig iordning för en tolk tur med elin&kajsa! vi skulle prova dubbel pulkan. Riktigt roligt faktiskt :) Jag var nog bäst på att svänga och sitta kvar och ja allt ;) hi visst tjejer? :* Dramboi var skit duktig, vill köra in honom.. det ska fan bli :D

jag och kajsa gjorde, marängsvich, ja stavningen ska vi inte tala om. men jag tyckte det blev gott.
hon kom hit igen, lite snack, lite mys och bara allmänt vara med sin bästa kompis. gillar :*
och hampus fick vara kvar en natt till! Woo oo oa.
vi ska snart lägga oss, ska städa lite på mitt rum tycker jag. mamma är på kanarieöarna nu också.. :(

PUSS PÅ EN BRA HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0