vart är du snem?

du borde dyka upp snart.
Idag har varit en trök dag typ. ont i hårfästet, haha. trött seg. jag var såå jävla opepp på hoppträning. men det gick faktiskt jätte bra! tredje träningen för tina och hon säger att han ser ut att vara en helt annan häst. roligt, han var så frammåt idag! Inte alls det dära bankande i magen på han fanns. skit roligt :) nu längtar jag lite till nästa träning. ida var med och tittade, och hampus. haha louise har jag åkt mot thailand nu ju ... jag som längtat efter hampus, men vill fan strypa honom nu. redan pissat inne tre gånger, baara för att markera. funny! ska snart ut och möta kajsa. trött är jag, varit väldigt lite sömn denna helg..

Kommentarer
Postat av: ida

haha, the snem is gone! :o

2009-01-19 @ 15:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0