upprörd..

hej. sur är jag, riktigt jävla sur. nästan så att tårarna sprutar!
sov hos ida inatt, det var mysigt. god mat och efterrätt, film och lite prat. träning imorse, gick okej ändå tills kuktån dampa igen.. kul att det kommer vara såhär ett tag framöver nu. nja! jag vill till kupolen, eftersom mamma ändrar sig hela tiden får jag åka dit själv. och jag är trött på att du tror något, tar förgivet. elin kommer och sover med mig ikväll, det är ju nice iaf. men måånga timmar kvar till hon kommer. nu ska jag väl göra mig klar för att åka till äckelkupolen. ont har jag i min tå.. ååååååååååååååååååååååå. blev ju ingen hoppträning heller..... hooooooooooraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0