tttttygskor

hello :)
ganska skön dag,men blev hemma från skolan idag också. värk i magen och i huvudet. sov länge och det mesta försvann. tog med mig hampus till bussen och for till stallet. hampus tror jag gilla att åka buss ;) jag&kajsa mockade fort och tog bussen till stan, haha blev in och ut i kupolen då vi märkte att hampus inte var välkommen där inne. vi åkte hem, sen åkte vi ner igen, skulle bara in på ica en sväng och köpa lite gottis. men blev inte så. tittade lite i affärer och träffa på elinen. köpte mig ett till par tygskor. redan köpt tre par iår :S och kajsa en tröja. nu har jag precis följt henne hem en bit, vi har sett film och myst :)  undra om jag sover ensam inatt eller inte, hoppas inte. eller ja, hur som helst så är jag ju egentligen inte ensam. hampus juu ! nu ska jag duscha, har vanilla lotion på hela ryggen och faktiskt även i håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0