thai&benjamin button

Hejsan, igår jobbade jag. efter det for jag till stallet med kajsa. vi red en barbacka tur med louise&hennes nya dam, Zamina. Fin häst, stooor! rolig ridtur, louise trilla av.. haha
sen åkte jag,kajsa&malin ner till coco thai och tryckte i oss lite gott. riktigt roligt och mysigt :) skulle ta nio bussen hem, men vi gjorde en såndär impuls grej så tio i nio gick vi mot biografen. såg benjamin button någonting, det jag såg var bra. men sov nästan hela filmen, men inte så konstigt då jag gick upp fem och sov kanske max tre timmar den natten. haha. åkte hem och sov, upp tidigt idag för att släppa ut fyra monster. skit trött. åkte hem sov. Nu har hampus landat här också, här ska han bo i tre veckor. gilla :) han ligger nu så sött och sover. Ska snart ner till stallet igen, hoppträning. missar friskis idag också, tråkigt. menmen. ska byta kläder. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0