snart ett år sedan..

Nu, nu är jag riktigt trött känner jag, fast vi bara spelade två matcher idag. Första matchen mot kvarnsveden, det var nervöst innan måste jag säga. på pappret såg vi verkligen körda ut. men inte då, as jämn match, vi var verkligen as bra! helt sjukt, slutade 1-0 till kvarnsveden efter en tabbe från vår back. men vafan, det kändes som en vinst att det inte blev två siffrigt! Sen blev det match mot leksand, också ett sjukt bra lag. Vi spelade inte alls lika bra som mot kvarnsveden tyvärr och slutade oavgjort. vi hade för lite poäng för att gå till semi men vi är nöjda. kanon bra faktiskt! vi spelade båda matcherna på den planen jag gjorde illa mitt knä på. det är snart ett år sedan vafan. sm-kvalet förra året small det. men knät funkar, det som kändes idag var låret. jag måste ha sträckt mig.. åkte till stallet efter finalerna, mockade och fixade bara. slängde mig upp på hästryggen också, älskar att ligga där och bara höra hans tuggande. man blir så lugn, man vill bara somna där. :) vad skulle jag göra utan min prins? 
 
imorgon är det skola igen, mindre pepp på den saken.. redovisning har vi också, på en bok vi läst. tror ni jag har läst någon bok? garanterat inte, jag gillar inte att läsa. ska försöka hinna med fotbollen nu också ju, ojoj.. och sköta skolan och hinna med dramboi. heja adolf!

ibland känns det som att jag vill och behöver dig, men ibland känns det som att det skulle funka ändå.. jag tror inte det kommer hålla, eller jag vet inte.. jag vet verkligen ingenting!  eller jo, jag vet att kärleken till mitt fotbollslag, är enorm! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0