smackibonk!

blandad dag verkligen, mensvärk och huvudont! gick hem å sov sen for jag till stallet och red en härlig ridtur med en pigg häst :) dagens planer har gått åt helvete verkligen, men ää det blev väl ganska bra ändå. jag och kajsa drog på bio till åtta efter massa krångel, australia. den var nog bra tror jag.
känner att jag blivit bättre på att prioritera det jag vill prioritera, det är bra! väldigt bra faktiskt.. känner att viss energi orkar jag inte längre lägga ner på vissa personer för att det ska funka. antingen funkar det eller så gör det inte de, det ska inte behöva vara jag som påverkar det så mycket som jag gjort. trivs nog med ungefär så som det är nu.. och nu jävlar är det nya tag i skolan, nästa vecka så jävlar.. ozzy är gosig och jag är trött. snart kommer lillhampus hit också, om nån vecka då louise sticker till alla thailändare och glassar. det ska bli mys att ha lillvovven här. :) imorgon blir en fullspäckad dag, kvälllen är dock inte planerad. men tror inte det ska planeras något där heller, upp på söndag och spela sm kval. Mitt lår känns väldigt bra, har smörjt in fläskbiten med lite voltaren flera gånger om dagen och liniment därefter. gett resultat, så nu hoppas vi att smärtan gett sig av föralltid!
annars så, ja det står still i köket tror jag, målade väggar och tapet men vart fan är resten? jag avlider snart, jobbigare än vad jag trott utan kök.. må det vara klart snart! ozzy är skön, brun stor kall nos, stoora bruna ögon sen snarkar grabben, haha sköningen själv. ska mysa lite med skiten nu och sova. blir upphämtad åtta imorgon för sm-kval! heja bullis 94or!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0