sista lov dagen :'(

HEMSKT, imorgon är det skola igen.. shiat jag har jätte mycket som jag måste ha klart till imorgon också, men vafan. Jag som ska börja sköta skolan också, ja nu jävlar! iaf igår så var jag upp tidigt, det var jobbigt, ner och släppte ut hästar å hem å sov igen! Jag och kajsa tog oss en mysig barbacka tur sen. Blev hämtade av ida och hennes familj i stallet och vi for vidare hem till mig. Blev att köpa lite godis och ta med kajsa hem till ida där vi såg film, snackade om allt mellan himmel och jord, gah älskar mina småtjejer! dom är fan bra, riktigt bra. Dom finns verkligen alltid, verkligen verkligen verkligen alltid. så jävla skönt, och jag hoppas dom vet att jag finns lika mycket för dom också. blev sent, låg och trängdes i moas säng och ida på en pall eller vare va. haha roligt! klev upp i tid för att åka hem, kom nyligen hem, åå hur fan ser det ut här? dom har ju börjat måla iaf, och slipat har dom ju också gjort, så det är aningen mycket damm ! hur fan ska jag stå ut med detta i tre veckor? ja det vet varken du eller jag. jag håller redan på att bli tokig! och jag hoppas fan på att det blir riktitgt snyggt när det är klart.. men kan ju inte bli värre än va de va innan :)
Nu ska jag snart till stallet, hinner inte rida. har fotbollsträning i maserhallen sen ! jag älskar det, jag älskar det verkligen. Fyfan vad roligt det är! kärlek till mitt fotbollslag <3 nej nu ska jag sätta på mig varma kläder och dra mig mot stall !

Kommentarer
Postat av: ida

du är min bästa<3

2009-01-07 @ 12:12:56
Postat av: elin

fast du sa att du skulle med mig. och helt ärligt nu, visste du inte förrän tio minuter innan bussen gick att du skulle se på film med dom andra och dissa mig? För det tror jag att du visste serru.

2009-01-07 @ 17:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0