let it snow :)

hej, nu är lite av vinter igen. bra det, det går fan inte ha vårkänslor i januari..
jag försov mig idag, inte förvånande faktiskt. träning igår ju, sent. men det
var riktigt kul att få komma ut :) lite flum träning men jag gillar !
ye missade engelskan, gjorde väl inte mig så mycket egentligen men
kom precis till bilden. sen åkte vi till bysjön, as roligt.
gick till kupolen och köpte de där jävlarna skorna jag tittar på länge nu
och tur var väl de, eftersom jag köpte de sista i min storlek!
tog bussen till stallet, blev en mysig barbacka tur med ida&neisti i
mörkret.  vi red länge :) sen förbi hem till ida på kiss paus.
galopperade nästan hela vägen hem i mörket på min vackra springare :)
han gick jätte bra idag faktiskt, var jätte fin :) ny duschad sitter jag här och
har tänkt att plugga lite samhällskunskap och räddningstjänst. puss

det är inte som du tror
det är verkligen inte som du tror.
det är inte jag som skiter i
det känns som att det är du som skiter i nu.
what ever. i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0