längtan efter sommarlovet är stooooor

ciao!
har ni också märkt att snön är på väg bort? och att cykel vägar är som skridskobanor?
fy helvete vad halt det är, väntar bara på när min vurpa ska komma..
sorglig start på denna vecka i skolan, flaggan var på halvstång och tändes ljus. En kille på skolan som hängt sig, tråkig början på vår terminen, och höst terminen av precis likadan.. sick!
han inte rida idag, han står mycket nu. tycker synd om tjockisen, fast han njuter nog av det men när jag börjat fått in lite rutiner på mina planeringar med både häst&fotboll så ska det bli kanon :) löptränade idag också, riktigt skönt! lite halt bara, ska bli skönt att börja komma igång med springningen, behöver det verkligen och ingen dör av lite bättre kondition.  nu duschad som jag är så sitter jag här och smeker mitt lår, nej faktiskt så smörjer jag in det med liniment. har dragit på mig en liten muskel bristning (?) tror jag det kan heta. haha :)
små tittar lite i höökskatalogen, måste beställa något känner jag. jag vill ha ett till träns :) nej, fuck blogg nu ska jag skriva i min träningsdagbok ! smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0