Kooooooom minusgrader!

Jääävligt med snö, jag vill att den ska ligga kvar också :) Kanon mysigt i skräddarbacken när det är så vitt överallt!
Blev en stressig eftermiddag efter skolan, skynda till stall och fixa innan tränarn skulle hämta upp mig, men det självklart han jag inte med att fixa allt som jag skulle så med lite hjälp av mina hästvänner gick det bra ändå :* Johanna tog ut dram på en liten tur, han ju inte och det behövde han efter gårdagens jävla tur :) Det gick bra inne i falun, mina knän är dåliga, knäskålen skvallpar på båda benen. och efter smällen blev vänster värre, han kunde flytta ut knäskålen alldeles för mycket. Så det ända som ska hjälpa är att träna upp lårmuskeln rejält så det blir lite stadigare, så funkar inte det så är det så. Typiskt tjejknän.. Pjuh säger jag, att det inte var något ledband eller korsband. Blev lite löpträning sen också, på något sätt så gillar jag det fan! haha hampus var med också, han orkade mest av alla tjejer, den lilla hundfan som nu åkt hem :( Louise kom och hämtade honom i pulka  med häst. haha hon kan hon!
Elin for just hem, vi har umgåtts lite ikv, gilla!

Jag ska faktiskt lägga mig nu, ensam :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0