jag älskar tisdagar <3

hejsan, bästa skoldagen i veckan, tisdag:D soft hela dagen och idrott. drog på mig en svullen hand och en bula i pannan. det är lite tufft att spela med pöjkar, men så roligt.. jag&johanna drog direkt till stallet sen, hon skulle prova dramboi. det gick fint och hon tyckte om honom ! såklart, det går inte att inte gilla honom. jag red på fixie, skit kul, skit pigg! haha saknar fan hon&mig. vi red hem till ida där vi hämtade upp henne&neisti som följde oss hem en bit.. fint väder idag, och alla vår känslorna har kommit ?! det är fan bara januari.. det kommer ju komma mer snö, suck skulle vara lite nice med typ april nu. längtar till sommarlovet .:) var till kupolen sen också med ida&kajsa, skulle fixa nytt tjocktröje ställ till fotbollen. så vi kikade runt lite där, jag vill ha skooooooor! precis solat har jag gjort, tycker det är läskigt..
sett en otäckt film med lite solarieolyckor.. haha töntigt jag vet.

retar gallfeber på mig själv på en person. jag säger som så många gånger tidigare..
jag orkar inte, och som och så många gånger tidigare. nu skiter JAG i.. ska försöka.
jag vill inte ha det såhär och jag orkar inte ha det såhär. antingen måste det hända
något, men det kommer det inte göra heller eller så ja. då händer inget helt enkelt.
goodbye kanske? vad vet jag.
natti!

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha ja, kommer aldrig kunna sola solarium efetr det fan!!

2009-01-14 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0