Ice star!

Hejhej!

Mitt humör idag vet jag inte riktigt hur det har varit, sov bra hela natten. Men var trött imorse !
Vi åkte skridskor på idrotten, måste säga att det var några år sedan jag stod på ett par skridskor, men riktigt kul och det gjorde riktigt ont i fötterna.. Skön dag i skolan, läsa, skridskor och snake. Min skoldag..
Smet från mentorstiden också, hih bus! Åkte till kupolen sen, var väl mindre kul. sällskapet elin&kajsa. Var inte så shopping sugen :O och hade ingen ork att gå där.. Jag&kajsa åkte hem till mig, slingde håret på henne, tror det blev bra faktiskt :) jag kan sånt där jag! hah vurpa gjorde jag också när jag gick med henne en bit hem :( jag som inte skulle göra det nå mer. nu borde jag egentligen pluggat en massa! men tror ni jag har gjort det? nej.. dumt. ville ha sällis inatt, blev ej så. booooring. men ska sätta igång med pluggandet, så jag får se lite andra avenyn sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0