hejdå köket

hela dagen har min familj städat ur köket, det ska ju bli nytt och nu börjar det verkligen hända något. Imorgon blir det svart,grått och vitt. enligt kjells plan så ska det vara klart om 3 veckor och det hoppas jag verkligen att det blir också.
Iallafall sov jag länge idag, och det var så skönt! sen blev det fotbollsträning, i a-hallen! älska:) alla var helt slut och hade ont överallt, men ändå en sjukt bra träning. hade vi spelat kvartsfinal som vi spelade idag på träningen så hade britta varit och köpt korv verkligen.
när jag kom hem så åkte jag dirket till stallet, dramboi&billy stod inne redan. asså, dom är så dryga och ska ha sönder tråden. så dom får stå inne, rätt åt dom verkligen. jag är fortfarande sur på dramboi.. han som är så dum borde inte kommit på att det inte var ström i tråden och att det gick att hänga över den.. har precit tryckt en liten pizza från american take away, asså har dom goda pizzor eller har dom goda pizzor?! gilla. nu blir det att ta en dusch och sedan blir det möte med laget. puss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0