gratis häst

hej, är ni intresserade av att köpa dramboi så är han nog gratis idag. han vill gärna smaka av det äckliga gräset på andra sidan så hänger över tråden, har sönder tråden, påväg att få stolpen att ramla. smarta häst! var på kupolen med elvira&melinda efter träningen, letade inomhus skor till fotbollen, njaaaaa det var mindre lätt. mitt i säsongen så nej hittade inga.. jag som får så ont av mina. träningen gick väl helt okej imorse, med tanke på att jag inte tränat så funkare väl. nu snöar det, hoppas det snöar på som fan så grästuvorna som dram hittat blir igentäckta av snö! samling åtta imorgon, då börjar therese cup! nejfan, jag är surig. jävla dramboi! ork skriva mer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0