det glada är borta

jag är sur, verkligen på dåligt humör. jag känner mig som en bajskorv, blir behandlad som en också.. jag ska fortsätta som jag gjort, bara skita i och köra för fan vad jag hatar att känna såhär! det ska passa dig, hela tiden. nej fuck it ! som vanligt är jag lika dum igen.. jag är trött på att köket aldrig blir klart också, det är ju hemskt. men blir jag förvånad när kjellegubben bygger om. njaa det finns inget han gör snabbt. tror jag.. jag hatar att det inte är lov jag hatar att det är skola jag hatar att gå i skolan och jag hatar massa mer, och jag tror jag är så jävla hatad ocksåå. nej åt helvete med allt känns det nu. imorgon är det en ny dag och nytt humör hoppas jag.
en sak till, jag älskar mina vänner, dom som vill vara med mig, dom som finns för mig jämt&alltid och fan nej jag kommer inte på mer. men en sak, det är få som ska ta åt sig. fuck of and die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0