Det är just nu jag önskar att jag inte hade min dator

Jag måste verkligen plugga, ska lär börja nu snart. det är fortfarande kallt i mitt rum från inatt.
hemskt att frysa, men inatt gjorde det inte så mycket.. :) det blev varmt och skönt i sängen ändå.
soft dag i skolan idag, tre lektioner och fan vad jag gillar bild faktiskt. jag är inte duktig, men det är kul !
viktigaste juu.. räddningstjänsten blev också roligt, flum till tusen! Kallrök dykte, ojoj säger jag bara.
heja mig och fixen, den baktunga fixen :) Åkte till stallet direkt efter skolan typ, eftersom jag har mycket plugg så red jag inte och hästarna fick komma in tidigt, nu när det är så mycket snö så kliver dom gärna över tråden. Kul med fyra hästar lösa. njaa så in tidigare blev det. väntade på skjuts, så började faktiskt att plugga i stallet. slängde mig upp på dramboi i boxen. Okej, nej så proffsigt gjorde jag det inte, jag tog mig en pall och klängde mig upp med mina provpapper. Så låg på rumpen hans och pluggade lite. somnade dock! men det var mys :) städa mitt rum skulle jag också behöva göra ikväll.. gash! men plugg dags.
inatt sov elin här, blev inte så mycket sömn, men det gjorde mig ingenting. gillart :*
baaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0