ännu mer fotboll

Hejsan, jesus vad trött jag är och ont har jag. haha den här helgen.. den har varit krävande för min kropp! jag som är så otränad, har spelat en massa. riktigt kul har det varit. Vi gick till kvartsfinal ju,  så mötte bjursås. britta 39 från skogen! vi spelade helt okej, 0-0 ! blev straffar, dom vann. Både jag och sofie bommade våra, men straffkungen elvira satte sin iaf. Det var riktigt surt, jag pallar inte trycket. menmen. 94orna gick till final, tyvärrrrrr så förlorade dom, väldigt synd. menmen, fan vi har gjort bra ifrån oss och det har varit riktigt jävla roligt. och mitt knä höll, tills idag. veck sig en gång, men vafan. nu jävlar! laddas det till sm-kval. alla kommer inte få spela, men två fotbollsträningar.. jag ska visa att jag ska spela!
nu borde jag duscha, men linnementet som varit med kärlek idag bränner fortfarande, sjukt skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0