1 januari 2009!

nytt år
kvällen blev nog ganska rolig tror jag, finns en del minnesluckor. minns tolvslaget lite halvt bara, såg inga raketer tror jag, bara kramades med mina vänner. det var nog det bästa med kvällen, jag var med mina vänner och skit samma hur omgivningen såg ut egentligen. var till hemköp på en fest också. jag tror det var hemköp? minns inte hur jag kom in riktigt, eller hur det såg ut där inne, vi gick väl lika fort som vi kom. var till stan också. hem till sandra lindgrens pojkvän tror jag? mindre kul. så det då for vi till paradiset där vi tillbringade mestadels av kvällen och även tolvslaget. satt och pratade lite jax minnen med viktor kom jag på nu, shiiat jag saknar det alltså!


idag så har jag mått mindre bra, eftersom jag var riktigt jävla full igår och blev fan aldrig nykter. så vaknade vid två cirkus, då var det bara en och en halv timme tills jag skulle vara på pronto! kajsa var världens sötaste och fixade stallet åt mig idag. tack sötnos ! så illamående och med dunkande huvudvärk tog jag mig till pronto. åt lite och blev mycket piggare. sen till skvalet och snacka lite. det var alltså laget jag umgicks med, vi körde månadens grej idag. vi ska ha att en dag/kväll i månaden hittar vi på något. så blev snack och lite blondielekar ;)  sen skulle vi på inventering klockan sex. trodde det skulle bli som förra gången, men fan heller! heeela hemköp skulle inventeras. så kvart över elva var vi nog klara. men timmarna gick ganska fort. första timmen vid kakhyllan gick låååångsamt. men sen rulla de på.

nu ligger jag i min säng och fryser lite, inte så trött som jag borde vara, har träning imorgon, halv tio. ska bli skit kul faktiskt. therese cup i helgen! men jag skulle bara titta, eftersom jag ligger efter i träning. men tydligen var jag anmäld, så får se om jag tänker spela något. blir kika iaf:)  nu orkar jag inte skriva mer! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0