Vinterrea

Jag är på dåligt humör, sur&less.
Jag känner mig bortglömd.
Jag vill gå på bio med mitt lag.
Jag vill åka till Värmland nu!

Jag har sett på mamma mia, den brukar göra mig glad, men denna gång
lyckades inte ens den. Jag har ont i min mun, jag är ful i min mun!
Jag är hungrig, bortglömd,less och ful. Jag har planer för att åka ner till
min mamma och äta lite soppa, det är nog det som går ner bäst just nu.

Imorgon blir det bio med 18 pers från laget, kan inte bli annat än roligt!
Och på lördag åker vi till Värmland, 94orna ska äga :)
Och på fredag, då ska jag vara med min bästaste bästa vän, kan inte
heller bli annat än roligt.. :*

dram
you mean the world to me

Kommentarer
Postat av: e

du är inte bortglömd (:

2009-02-04 @ 16:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0