Vilken lördagkväll..

Kvällen började med att jag&kajsa hade lite mys, sen blev det lite melodifestival,kajsa och elin var här. satt i baren i köket och bara hade det trevligt. :) efter ett samtal blev det hemskt.. lillebror hade druckit för mycket och sjukhuset nästa.. helt sjukt, chokad vart man, det kunde gått riktigt illa, hade inte hans vän ringt ambulans när han gjorde det så hade bror inte varit vid livet. helt sjukt.. idag mår han bättre, men fortfarande i falun. Med tårfyllda ögon säger jag bara nu, ta vara på dom ni faktiskt älskar, exakt vad som helst kan hända. jag har fått mig en riktig tankeställare. Iaf så sov elin med mig, det gillades enormt! :* hon for ganska tidigt  imorse, stall väntade. nu sitter jag här och bara känner mig konsig. 
snön vräker ner, lite mysigt än faktiskt. haha. idag blir det packa lite, sen träna med min älskade lilla dramboi sen ikväll tar jag och kajsa tåget till gävle och blir där i två nätter. :) det blir nog lite skönt faktiskt. gå ltie på stan och hööks såklart :)nej nu ska jag nog ta mig härliga täcke och lägga mig på soffan!


Kommentarer
Postat av: ida

men gud, hampus eller rasmus? :o

2009-02-22 @ 13:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0