värmland

hello, igår åt jag och kajsa på thai, mycket mysigt och gott :)
kom hem och bara chilla sen kom louise, hon hade tydligen köpt en ny häst, en gammal galoppör. öket just nu men kan nog blir riktigt fin! så vi får väl se vad hon ska med honom till. hampus kom också förbi och han fick fan stanna här också. jag ville ha han inatt så har iaf haft sällskap inatt. men vaknade av att det lukta skit, grabben hade klämt lite. nu sitter jag här och klär på mig sakta med säkert och funderar på vad som mer behövs packas. vi far ju idag efter fotbollsträningen. wiiiho ! det blir roligt, och jag är riktigt sugen på att träna också! så vi lär höras imorgon kanske, ja vi får se när man kommer hem. men byebye suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0