U P P R Ö R D

haha jag är fan irriterad&upprörd..
dagen har varit helt okej, for till stallet direkt efter skolan, blev inge rida, kallt och eländigt. så skulle ta bussen hem som gick utan byte och allt skulle vara så perfekt. hästarna smiter såklart när det är en kvart kvar till bussen skulle vara i lindan, jag och jocke fick pulsa åker och fånga dom tre äcklen, duktiga dramboi stod kvar i hagen, blöt,kall och buss missad så fick jag skjuts hem. fryser, hungrig. det första jag fick göra när jag kom hem var att plocka upp bajs och kiss. Jävla udo. Så nej, nu är jag irriterad. Vill på hagafesten också, och till gävle på fredag! NEJ FAN . blir plugg ikv, tror min novell kan bli riktigt bra :) kul de iaf. bajs

Kommentarer
Postat av: Anonym

gävle på söndag blir lika bra ska du se ;)

2009-02-17 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0