Tour De Suéde

Hallojj!
Igår blev det ju att dra sig till folkets hus och röja lite. Trodde det skulle vara större och mer folk faktiskt.
Jag hade kul till en början iaf, tills jag tappade min telefon på dansgolvet.. efter ca 50 ringda samtal till den så svarade en gubbe och jag fick tillbaka den. Det var nästan glädjetårar! Efter  det var jag ganska slut och bara längtade hem. Sista halvtimmen röjdes det iaf. Men lilla förfesten och bussresan var roligast! vi har bara festen kvar, festen kvar, festen kvar. haha! Äckligt många fulla brudar på bussen, haha roligt. Blev klackad ett antal gånger igår också, men jag tror fan jag klackade en hel del jag också.

Imorse for jag på ett ärende. sen till träning som blev inställd på plats då cp kommunen dubbelt bokat med en basketmatch så såklart fick vi kliva undan och ha mötet iaf. NU JÄVLAR BRUDAR TAR VI TAG I DETTA. säger jag bara.

Tog mig till stallet vid ett och red på långtur med ida&neisti i det verkligen underbara vädret! Underbart sällskap och sist men inte minst, en underbar hästrygg :) Mycket galopp i lös snön, riktigt härligt! nu har jag sett på melodifestivalen, den går mig på nerverna. Jag tycker verkligen att det suger ganska rejält mycket. Men ingen håller med mig i detta hus eller. idiotas. nej ska klä av mig lite kläder och mysa ner i soffan igen bredvid en snarkande kjell och två vovvisar. moj det lät va? haha .

Hoppas alla mina hjärtan haft en bra alla hjärtans dag! <3

när solen är borta, lyser du upp min värld.
för ditt leende får mig att lyckas, och jag flyger
när jag är med dig. allt du ger, ingen kan säga nej.
du är styrkan. I både dig och mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är styrkan. I både dig och mig. <3

2009-02-18 @ 00:01:24
URL: http://ordblind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0