to the end..

När snart helgen slut och jag har varit dålig på att blogga..
i fredags.. joo då var jag hem till ida med kajsa, moa fixade mitt hår och greja.
jobbade lördag så blev hem ganska tidigt iaf. jobbade, sjukt kul faktiskt.. sen for jag till stallet. hästarna hade ju sönder hagen i frredags. den andra hagen dom haft sönder. så nu fick dom stå inne idag. så vi tog ut alla hästar på en promenad iallafall. sen hem och fixa så for jag&kajsa ner till maserhallen och kika på fotboll och träffa lite vänner.
vid nio for vi hem till kajsa, åt och gav varandra lite massage. sen var jag sjuuukt trött eftersom jag gått upp fem. somnade på soffan hemma hos henne. vaknade vid tolv och gick hem.. la mig och klev upp halv åtta imorse för att släppa ut hästar i den nylagade hagen. så trött jag var! åkte hem och sov. :) nu har jag precis vaknade och om 20 minuter ska jag till stallet igen, hoppträning idag :) så har inte tid att sitta här just nu känner jag. tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0