tårar i mängder

det var mycket tårar ikväll på biografen falan i Falun. 16 ungdomar stod ute och grät efter de sett filmen i taket lyser stjärnorna.. Filmen var bra och sorglig, man blev rörd och mycket tankar for upp i huvudet på många tjejer. Det var tårar, kramar och tröst i bullermyrens f93 lag. men det bästa måste ändå vara att gråta med sitt lag, med mitt underbara lag, eller att få trösta. nej jag gillar er brudar.. tack för ikväll, tårar och kramar behövdes, eller vad säger ni?

kom ganska nyligen hem, känner mig seg i ögonen och orkar inte ta mig ner i duschen. får nog bli en jobbig morgon istället genom att gå upp tidigt för att ta sig en dusch då! red efter skolan, red med erica. det var mysigt, det blev en mysig barbacka tur på världens vackrast Dramboi. Det ända jag kunde göra när jag red var att känna han härliga gångarter under mig och bara le.  Är så glad att jag har honom, min vackra <3

längtar till på lördag, då drar vi brudar. det kommer fan inte bli lugnt i storfors då elle :)
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0