So sick

Hej, blev hemma idag. sovit som en råtta med dunkande huvudvärk. (y)
vaknade för 45 minuter sen, och eftersom det ser ut som ett bomb nedslag på mitt rum så tänkte jag röjja lite innan jag ska ta bussen ner till mammis jobb och käka och sedan fara mot taaaandläkaren i falun.. oo :(  hästarna slog rekord på att vara ute så kort som möjligt i hagen innan dom tänkte plöja den. i hela 10 minuter stod dom där! så nu är dom antagligen inne, synd. fint väder för dom att vara ute med det sket sig ju. puckon! jag funderar faktiskt på att raka dram, han är ju faktiskt löken! men ändå, njaa det känns som att han gillar mer att bara vara, liksom inge krångel med täcke varje dag och blaha. men aa jag vet inte, känns som att han skulle behövas rakas iaf, han är ju verkligen pälsbollen! han var ganska snygg förra året som rakad åå. men han blir lite tråkig färg, grååå. typ!


haha jag ser ut som ett litet barn..

den gråa färgen..

vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0