SKÄMTAR INTE!

Fuuck vad trött jag är..
kanske inte sovit ikapp än. borde lägga mig snart, men vill ju se på tv. och jag har fruktansvärd huvudvärk :(
träningen gick helt okej, ovanligt stel bara:S och lite små seg. men fick igång honom på slutet och då blev det jätte fint!
ätit thai har jag gjort också, om ni bara visste hur gott det var :) nej, mamma min kommer hem ikväll också, så för att göra henne lite glad och slippa tjat borde jag städa lite på mitt rum, och en sak till. fan vad trött jag är på att inte ha något kök!!
Imorgon ska jag till tandläkaren i falun :/ jag viiiiiiiiiill inte..

tiden går fort, det är inte långt till sommarlovet och snart har jag fan haft dram i åtta månader?!:O tiden rinner väg må jag säga, men poff säger det bara så är det väl ett år snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0